Internet pro vás
Síť RCnet je koncipována jako moderní přístupová síť k levnému a
dostatečně rychlému internetu pro každého.
Tomuto odpovídají použité technologie, přesně šité na míru
jednotlivým požadavkům.
Co se ale nemění, je vždy osobní přístup k zákazníkovi.
Zákaznické centrum: 376 511 722

Otázky a odpovědi

Co když dojde ke změně bydliště? Je možné si své číslo ponechat?

Jaká čísla jsou přidělována v rámci služby ha-loo?

Jedná se o geografická čísla, která jsou principiálně vázána na lokalitu umístění účastníka (telefonní obvod), proto je při registraci důsledně vyžadováno zadání přesné adresy umístění, podle které Vám bude přiděleno správné telefonní číslo.

Co když dojde ke změně bydliště? Je možné si své číslo ponechat?

Ano, pokud se bude jednat o přenos čísla v rámci jednoho telefonního obvodu, lze změnu provést na stránce změna údajů. Zde bude znovu ověřováno, zda vaše číslo patří do stejného telefonního obvodu dle nově zadané adresy.

Je možné portovat své již existující číslo (přidělené jiným operátorem) a využít jej pro službu ha-loo?

Samozřejmě, ovšem takové číslo je možné převést pouze v rámci jednoho telefonního obvodu (viz. mapka TO výše). Pokud o tuto službu budete mít zájem, prosím kontaktujte obchodní oddělení společnosti ha-vel.

Je možné ha-loo využít pro volaní na tísňové linky 112,150, 155 a 158 ?

Ano, podle platného zákona je povinností operátora zajišťovat správné směrování hovorů na nejbližší centrálu tísňových volaní.

Co se stane v případě, že zákazník přestane ha-loo používat?

Pokud v délce jednoho roku není učiněn ani jeden příchozí nebo odchozí hovor, dojde automaticky k deaktivaci účtu a uvolnění čísla. Zůstatkový kredit u takového účtu se nevrací.

Lze nějak zrušit ha-loo účet?

Po roce nepoužívání ha-loo je účet zrušen automaticky.

Jaká je platnost nabitého kreditu?

Platnost nabitého kreditu není nikterak časově omezena pokud je během jednoho roku učiněn jeden příchozí nebo odchozí hovor.

Obdržím nějaký doklad o zaplacení kreditu?

Doklad o zaplacení kreditu je zasílán ihned po převedení částky na náš účet v elektronické podobě do Vaší emailové schránky.

V jaké výši je hovorné pří volání na čísla služby ha-loo ?

Pří volání zaplatíte standardní hovorné jako při volání na pevnou linku na území ČR. Informujte se u operátora na cenu hovoru z jehož sítě je hovor učiněn.

V ceníku uvádíte, že hovory v síti ha-vel jsou zdarma, jak poznám, že za hovor nebudu platit?

Ano, v rámci VoIP sítě ha-vel Vám nebudou hovory účtovány. V následující tabulce jsou uvedeny prefixy čísel, na které lze volat zdarma.
kraj prefix
Praha 245 00x xxx
Středočeský 317 471 xxx
Karlovarský 359 572 xxx
Plzeňský 378 774 xxx
Jihočeský 389 771 xxx
Ústecký 477 754 xxx
Pardubický 467 771 xxx
Liberecký 488 572 xxx
Královehradecký 498 771 xxx
Jihomoravský 534 00x xxx
Moravskoslezský 552 30x xxx
Vysočina 564 571 xxx
Zlínský 576 776 xxx
Olomoucký 587 571 xxx

Lze převést mé stávající pevné telefonní číslo na ha-loo prostřednictvím služby přenositelnost čísla?

Ano, Vaše současné pevné telefonní číslo můžete převést a službu ha-loo používat právě s tímto číslem. Je třeba nejprve ukončit smluvní vztah s Vaším současným operátorem (nejčastěji s O2) současně zažádat o změnu poskytovatele na našem Oddělení péče o zákazníky, kde s Vámi bude vyplněn ZÁKAZNICKÝ AUTORIZAČNÍ FORMULÁŘ PRO SLUŽBU PŘENOSITELNOSTI ČÍSLA (NP CAF). Přenos telefonního čísla je zpoplatňován částkou 3000,- Kč bez DPH. Pro pomoc s vyplněním formuláře kontaktujte oddělení péče o zákazníky ha-vel na čísle 552 305 305 (z ha-loo zdarma).

Co dělat pokud při měření kvality linky dostanu nevyhovující výsledek?

Toto měření je pouze informativní! Pokud máte jakékoliv pochybnosti o nasazení VoIP na vaší lince, kontaktujte nás a domluvte si s námi zapůjčení VoIP zařízení a zřízení zkušebního účtu. Pokud bude linka nevhodná pro použití VoIP, naši technici provedou její opravu.